Masuk hari nie,da 3 hari ktorg begado,aku sayang die sngt3,aku xpernah rs serious in relationship selain die,aku xnk hilang die. aku ngaku mmg salah aku & nie bkn first time ktorg gdo,da 2 kl da kt gdo sbb nie,tp jngn la serious sngt sampai tekeluar perkataan clash dpn aku.aku xsanggup denga die sbt perkataan 2 dpn aku,kt bkn budak-budak lagi skunk,da besa da pn,fikir la,aku xpna pn na men-men kn die selame nie,aku xpna na bodokn die bulat2 cm die kt,aku harap yg die xkn sbt ag & hubungan nie akn kekal,aku nk die taw yg aku xpna de scandal or de perempuan len,pecaye la :),ati aku just untk die cm die kt,aku dpt rs pe die rs,tp mra die 2 punce die ttp sume prasaan 2 & trs iktkn marah 2..hurm.. Klau U bace nie,pcayela,setiap kali U rs na msg I,tp U xmg,setiap kl 2 la kt terpikirkn masing-masing :),cm slalu kt rs 2 :)
!–>
Sunday, April 24, 2011
So Bad and Sad
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment